MEMBRES: 50 en total (presidida pel degà)
Amb veu i vot:
- 26 professors o professors funcionaris dels cossos docents universitaris.
- 4 membres d’altre personal docent i investigador.
- 15 estudiants (inclòs doctorat): 10 de Casanova i 5 de Bellvitge.
- 5 membres del personal d’administració i serveis.
Amb veu i sense vot:
- vicedegans
- secretari
- secretari adjunt
- directors dels departaments adscrits
- els dos caps d’estudis
- l’administradors del centre
- caps de secretaria
L’assistència d’aquests membres és obligatòria.
REUNIONS: mínim dues reunions ordinàries a l’any seguint la seqüència CBC (Clínic-Bellvitge- Clínic), tot i que es podran convocar reunions extraordinàries quan es consideri oportú.
VOTt: assentiment, per majoria de vots, excepte en els casos en què es requereixi un quòrum qualificat. Les votacions podran ser secretes o a mà alçada (manera normal).
TEMES TRACTATS: es tracten tots aquells temes de caràcter general de la facultat – funcionament administratiu, activitats que es realitzen, pressupostos, obres, etc - i que no siguin especialment acadèmics (excepte aprovació de nou pla d’estudis, que ha de ser aprovat per Junta de Facultat- principal interès dels estudiants-).
COMISSIONS de Junta de Facultat:
- Comissions delegades: formades pels mateixos membres a nivell de cada campus.
- Comissió Acadèmica: representació de 2 estudiants. Els temes que tracta són el control de la qualitat de l’ensenyament de medicina a la facultat.
.